Poradnik skutecznego biznesu - marketing internetowy

Poradnik skutecznego biznesu - marketing internetowy czyli pozycjonowanie stron świętochłowice ge) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś opt

Dodane: 21-04-2019 13:18
Poradnik skutecznego biznesu - marketing internetowy

pozycjonowanie stron świętochłowice


Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych w internetowej encyklopedii

pozycjonowanie stron świętochłowice

W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Wyniki wyszukiwania – SEO


Pierwsza strona wyników wyszukiwania to marzenie wielu osób, dla których pozycjonowanie stron jest obowiązkowym elementem składającym się na marketing internetowy przedsiębiorstwa. Na pierwszej stronie Google znajdują się te strony, które dbają o jakość i mogą pochwalić się najwyższą starannością świadczonych usług. Wszystko zależy od tego, jak bardzo konkurencyjna jest dana branża. Jeśli tematyka jest bardzo niszowa, to nie ma problemu z otrzymaniem wysokich miejsc wyłącznie na podstawie optymalizacji serwisu, zdobycia kilku dobrych linków, a przede wszystkim napisania odpowiednich tekstów, które będą zoptymalizowane pod frazy kluczowe.



Co daje pozycjonowanie?


Jeśli prowadzicie własną działalność gospodarczą i zależy wam na wypromowaniu swojej firmy to jednym z najlepszych i najbardziej efektywnych sposobów jest właśnie pozycjonowanie. Sprawdza się to zwłaszcza w sytuacji, kiedy pozyskiwanie nowych klientów jest dla danej firmy priorytetem. Ma to ogromne znaczenie w branżach takich, jak prowadzenie sprzedaży produktów, czy oferowanie jakiś usług, przykładowo dentystycznych. Efekty pozycjonowania są właśnie najlepiej widoczne w zwiększonej ilości posiadanych klientów, a dzieje tak dlatego, ponieważ im wyższą pozycje w wyszukiwarce ma nasza strona, tym łatwiej pozyskać nowych klientów. Dobrze poprowadzone pozycjonowanie powinno zwiększyć ogólną liczbę zdobytych klientów, więc koszty takiej usługi bardzo często zwrócą się niejednokrotnie.